新sem期,開學不久...大家都懶懶閒!
^.^今日話說要返去學校上9點堂..
通常頭一堂都係上一下子就走人..
只是沒預到真得是一陣陣...
哈~
大家苦惱何處去渡時間時,
突發其來:「不如落旺角唱k啦」
|0|於是大家就衝落去...
落到去..原來人地10點半先開..我地9點半左右落到旺角..
於是就等等...
太好了,期待好久的唱k終於有得唱啦..
還好今日得我地3個,不然賂學一齊來就會搶咪了!
哈哈...唱唱下...這3個瘋婆子就決定...
叫別人幫我們拿notes!!!
哈哈...於是盡情地唱...
可惜今日有其他中學的同學早放在等位...
不然一定可以唱更久..
不過唱了一,兩個hrs..
喉嚨己不適了!!
哈哈~~
p.s! 明天acct同學開sem飯好似話去唱k.. ..
|