『FeeD•﹏^FiSh』
Daily Diary
feedfish
暱稱: 餵魚
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
2011-02-19
2011-02-14
2010-11-10
2010-09-25
Letters to God
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
凊凊
DidI
DIdI 2
Door Sleep﹏II
Esther
FISH
Joey
KAYAN
LAMHO*
Mimi
Toking
大丸
小叶
小龜
三叔
李琦
周俊
波姐
阿Wing
阿布
阿瘦
咩咩
柯柏
恩豬豬
智者
舒媚
靖殷
嘉勉
潘潘
豬晶
蕭b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 31
今日人氣: 9
累積人氣: 4077
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


3個瘋狂婆子逃學去唱k 分類: 未分類

新sem期,開學不久...大家都懶懶閒!
^.^今日話說要返去學校上9點堂..
通常頭一堂都係上一下子就走人..
只是沒預到真得是一陣陣...
哈~
大家苦惱何處去渡時間時,
突發其來:「不如落旺角唱k啦」
|0|於是大家就衝落去...
落到去..原來人地10點半先開..我地9點半左右落到旺角..
於是就等等...

太好了,期待好久的唱k終於有得唱啦..
還好今日得我地3個,不然賂學一齊來就會搶咪了!
哈哈...唱唱下...這3個瘋婆子就決定...
叫別人幫我們拿notes!!!
哈哈...於是盡情地唱...
可惜今日有其他中學的同學早放在等位...
不然一定可以唱更久..
不過唱了一,兩個hrs..
喉嚨己不適了!!
哈哈~~

p.s! 明天acct同學開sem飯好似話去唱k....




訪客留言 (返回 feedfish 的日誌)


師傅 於 2010-01-13 10:48 PM 發表:
逃學 = 快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]