2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天

 

 

BARBECUE..

TOMR就係有得BARBECUE啦.YAHO..我最期待的.

一早起左身出街食早餐THEN去左元朗行呀.

好多野睇呀.我又買左返學鞋啦.(如果我唔係應承我AR MA話我打波會帶鞋既話.對鞋就冇望架啦)

又買左二件衫呀..自己俾$$架..><

買左生日禮物俾PINKY啦.我知道我份禮物一定冇人同左撞.

之後買埋TOMR BARBECUE D野..

咁買下買下都買左AT LEAST$$500啦..

但係成AT LEAST15個人去燒.差不多啦.

好想快D到聽日呀.咁行下行下都行左4個幾鐘呀.

返到黎睇埋"史密夫決戰史密妻"既碟.我覺得有少許不雅LOW.

打到LE度.

刊登時間:2006-04-15 12:12 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 





訪客留言 (返回 feelsofviki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]