2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天

 

 

nth

算了吧,,,,,""""

我已沒心機再打下去了,,,,'''

但我相信我係o吾會就此放棄的..!!!!

因為我要為我既bestfriend而打下去...!!

是你們鼓勵我同支持我打下去....!!!

但是我卻想知道為何冇人留言呢,,,???

 

刊登時間:2006-02-20 09:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 





訪客留言 (返回 feelsofviki 的日誌)


viki 於 2006-02-21 10:44 PM 發表:
爆無奈low!!!!= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



haydee250 於 2006-02-21 06:08 PM 發表:
喂喂... >v<""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cancer0710 於 2006-02-21 02:39 AM 發表:
-"- .. !!




留左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cancer0710 於 2006-02-21 02:36 AM 發表:
-”-,,,,,,,,,,,,






留左言。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]