2006 年 2 月 20 日 星期一
nth
算了吧,,,,,""""
我已沒心機再打下去了,,,,'''
但我相信我係o吾會就此放棄的..!!!!
因為我要為我既bestfriend而打下去...!!
是你們鼓勵我同支持我打下去....!!!
但是我卻想知道為何冇人留言呢,,,???
刊登時間:2006-02-20 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]