x2's *DIARY >3<

fei218
暱稱: 飛x2..>3<
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
^____________^''
懶懶懶
today
唔唔..
>_<
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 127
今日人氣: 44
累積人氣: 2523
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天


今日

2點先起身-_-''

之後去左千金屋企..

請我食野 ^_^''

thxthx~

我俾佢睇我個傷口..佢好大反應咁..!_!''

我很痛..=[*

果對死人鞋..

買左唔係好耐,,著過2,3次..次次著都整到腳痛..真係想扔左佢!*

但係,,又好似好咩咁-3-''

但唔扔佢又za我位-_-''

真係著佢又唔係,唔著佢又唔係-3-''

千金話我帶con個樣細路d >_<*

咁我多數都配番眼鏡帶了..*

刊登時間:2007-08-14 07:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 

 






訪客留言 (返回 fei218 的日誌)


leews922 於 2007-08-17 01:54 AM 發表:
=v=你帶con好睇得多...
b熒都係咁講...
我要睇bb飛@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_-''
邊到有bb飛- -'''!*
bb湘就有@_@''
Posted at 2007-08-17 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mia999 於 2007-08-16 03:30 PM 發表:
係呀,,d鞋唔岩真係好難搞!!
啊fei配con喇??
哈哈,帶左一定好可愛~~^^
不過都係習慣fei帶眼鏡多d..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..
不可愛呢-_-''
是嗎@_@''
Posted at 2007-08-16 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]