| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 8 月 14 日 星期二  |
| 今日 |
2點先起身-_-''
之後去左千金屋企..
請我食野 ^_^''
thxthx~
我俾佢睇我個傷口..佢好大反應咁..!_!''
我很痛..=[*
果對死人鞋..
買左唔係好耐,,著過2,3次..次次著都整到腳痛..真係想扔左佢!*
但係,,又好似好咩咁-3-''
但唔扔佢又za我位-_-''
真係著佢又唔係,唔著佢又唔係-3-''
千金話我帶con個樣細路d >_<*
咁我多數都配番眼鏡帶了..*
|
| 刊登時間:2007-08-14 07:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



|
|
=v=你帶con好睇得多...
b熒都係咁講...
我要睇bb飛@v@
|
網主回覆
-_-''
邊到有bb飛- -'''!*
bb湘就有@_@'' Posted at 2007-08-17 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Mia999 於 2007-08-16 03:30 PM 發表:
係呀,,d鞋唔岩真係好難搞!!
啊fei配con喇??
哈哈,帶左一定好可愛~~^^
不過都係習慣fei帶眼鏡多d..
|
網主回覆
係呀..
不可愛呢-_-''
是嗎@_@'' Posted at 2007-08-16 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|