今早又訓到12:30...(如果唔係琳琳打黎...咁佢咪變左...He..He)
跟住想去租碟....點知乜都冇(絕世好賓Ia...古宅心慌慌...喜瑪拉亞星...功夫...龍刀....都冇丫...想死)
然後..去在玉機既日記...(佢開左都唔知添...又唔講..心淡...冇我ga..la)
細佬睇緊乜乜仙巴..(都頗無聊...)
陣間要拆線...唔知痛唔痛....夜D去行街....
p.s:無端端想食韓燒...九龍城o個間又執左...
搵日放假去食牛肉餅先...(約左琳琳Iu...)