我想死....第一日返學就想死...
唉....好眼訓...又悶..(淨同a鳳鬥悶...)
Eng:派番Quiz...我有35/60分...呵..呵..叻爆...
然後放學...我去左買禮物俾家姐...(足枝買左....)
臨走o個陣...撞到崔文禧..(佢爆跌書包帶...﹝賴﹞型 >333333<...)...oh shit!!!
要洗眼...