今日雖然好平靜 無嘈交 仲好恩愛 但沈日 他來了我家訓 其實我屋企真係5係好歡迎人過夜 不過為左迎合佢 算拉 ,我話我地遲D一齊住 感就5使感煩 佢就話我地以後都5一齊住 可笑 5一齊住?你係打算5會同我一齊生活嗎?我問左你3次 你都係話以後都5會 我真係心都碎埋 笑左 !我話去你家可以嗎 你說你媽,仔仔係屋企 哈哈 感我呢 我媽,妹都係到拉 感我屋企人夠5中意人上黎拉 我咪又係一樣比你上黎 你話過左9月先 感5通我又過左9月先咩 我反工 又再問多次 你都係話5會一齊住 話5想再放感多感情落去 下???你5想感仲一齊黎做物 我為左你居然想問銀行借錢比你買錶 我真係覺得自己好傻 我寧願自己一個辛苦 都想你開心 每一句說話都要就住就住 怕講錯野 驚你嬲 我真係覺得好壓抑 好辛苦 我話叫你買過介子 你話no 呢d介子點可以買第二隻 大哥 請問呢輩子你係咪都5會帶介子呀 真係火都黎!會攞反黎講 仲煩!
|