我真的很苦惱 究竟你是在測試我還是說真的?你話你屋企人知道左你要離婚 你問我意見 到底要點做 我話如果5離婚你就要同你屋企人講清楚有我既存在 對大家都好 你話只係為左小朋友而一齊5離婚 但又5同你老婆講清楚 對大家公平嗎?人地會點睇我?人地會覺得我係小三 而事實上我的做既同小三無分別 我無得同你有一個家 無得同你要小朋友 連屋企人都無得見 又無得註冊 又無得擺酒 又無一個屬於我既婚禮 難到光影結婚相就叫做好好?我到底同你一齊我可以得到D物?我真係覺得好委屈 我可以點 我已經講左 你應該要離婚 你可以照樣照顧你2個小朋友 I OK!但你要我接受你有一個家 真係好難 你呃緊你老婆 老左之後請問邊個才有資格照顧你 假如我跟著你好多年 我一直都係不能公開 感我同小三有咩分別 我點同我D朋友交代 交代我做人小三? 我D朋友係街如果見到你 我應該點同人講? 下個月我地就要去沖繩 但到而家呢一刻 你為我做過什麼?求婚介子未買 屋未租 教堂未訂 攝影師化妝師未BOOK 酒店未BOOK 沈日仲要同我講對介叫我買 機票又我訂 你到底做過D咩?5好玩拉先生 你連對介都未同我去試過啊 即係以後你可以帶住你老婆同你既介子 感我呢 就帶住一隻得我自己一個帶既介子.我真係覺得自己好天真 點解感都可以接受到 我到底還要委屈求全干什麼 我連一個女仔基本想要既野都無 你成日提話我戈陣搵過第二個你好委屈 其實對比之下 我更委屈 我真係5知自己可以堅持到幾耐 我已經物都就你 你當初同我講話你同你老婆離左婚2年 我信 到事後你同我講原來你一直都未離婚 同我講話你搞緊 又話咩簽左第一張等簽第二張 之後又改口話上個月簽話一張 原來一切都係謊言 仲有我一直都以為你得一個仔 到我同你談婚論緣 我先知原來你係有二個小朋友 仲有原來你有二個媽 我真係覺得自己好似一個傻仔原來你一直以來對我有感多秘密 我一直忍受 反倒被你話我 係我有野瞞你 .真係好可笑仲有 你叫我PO相話同你結婚 好 我PO 你呢 係到啊支啊jor先肯po po完無耐仲要del 話咩比人係感cap圖 我話比我睇 你話del左 話人地講左d好難聽既說話 感點解你5維護我 反而要即del 感我呢 難到我d朋友感講我就要del?諗反都覺得自己好傻
|