| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 7 月 31 日 星期四
|
好開心牙!!!! |
|
我前幾日同我阿姨同埋表弟去書展!!!!
我買左成六本書咁多!!!!
同你地講埋啦!!!!有......
小說兩本...有 "美麗有序" 同 "幸福的天空"
搞笑類漫畫四本...有 馬仔系列 "我的低能之道" "我的低能之道2" 同埋 "我的低能婚禮"
仲有一本係 "我和我的O嘴同學"
本本都好好睇!!!
但係我表弟好慘牙!!!佢媽咪買左成十本補充佢做,哈哈.........
我都有份幫阿姨搵....激到表弟 "怒髮衝冠"牙!!!!
哈哈................
|
| 留言天地: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
vange 於 2008-08-16 09:41 PM 發表:
cm for u
|
|
|
yi_95 於 2008-08-12 12:46 PM 發表:
cm cm for you!!
|
|
|
vange 於 2008-08-12 10:44 AM 發表:
我都有去書展ga
|
|
|
PiG820 於 2008-08-03 08:28 PM 發表:
臭莊:) 有沒買Theresa寫真集? 我想買!
|
|
|
yi_95 於 2008-08-02 08:28 PM 發表:
我都去左書展,with周淑淑
|
網主回覆
我都回左俾你!!!!
^。^ Posted at 2008-08-01 02:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都想去牙!!!
但係個個都`番左去大陸
而且我都冇錢
Posted at 2008-08-01 02:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|