| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 11 月 21 日 星期五
|
終於可以去左唱k啦 !!! |
|
今日終於可以去唱K啦 !!!!!!!
好開心呀.........好high呀..........
今日,我同幾個小fds籽去左瓊華neway
Fds籽有: 娟娟..平平..阮婷..翠翠..小方..阿旋..嘉怡..(緊係仲有我)
我一開頭要同我d Fds籽 say sor先
因為.......我唔記得點樣行
整到兜左個大圈
but我地都有去到 =]
唔知我係未因為第一次去呢??
個到真係好鬼死大間
四部大電視....真係好鬼令令啫!!!
我地係個到影左好相相呀
快d睇下...but有d好樣衰嫁...
....仲有兩幅係相簿,想睇就去啦!!!!
我地五點幾散band...
but我仲要返阿婆到食飯
所以我八點幾先返到屋企>o<
|
| 留言天地: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|