| 2006 年 1 月 3 日 星期二 |
 |  |
|
有dd嬲~


|
金日中於正好個ih project喇∼!
miss仲話好令令天∼∼hapi丫∼
bt丫∼果個黃+好丫∼
友話比野禾∼吹水‘∼友話冇大∼
刀吾支係吾係∼
金 日正到黃welcome嬲丫/‘∼
古吾到lo∼超淆wo...==”
但係佢好好人‘...
比sweet禾地wo...
士多碑梨丫...好中意∼!!
金日test得38.5fun丫...
陰公∼!!華∼好多野要one丫∼!!
shit∼好慘∼刀係有dd吾hapi∼
冇得同me野踢ball天∼
|
|
刊登時間︰2006-01-03 08:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
~啊程~ 於 2006-01-07 04:31 PM 發表:
|
網主回覆
yes∼*v*
甘就多d梨喇∼ Posted at 2006-01-07 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|