Mr.ShOW....
felixpun0805
暱稱: kin
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
男人是被女人伤过害会变才...
2010-05-11
好好聽.
2010-05-02
想你的習慣
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 169
今日人氣: 0
累積人氣: 2501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


殘廢的日子 鬱悶 分類: 未分類

自從me咬柴之后....日日都去睇腳.....幾日都著拖鞋去...好7><...

星期6中秋....我都係4點幾起身...之后就...去食野睇e生....睇完之后就睇我地隊波比賽la....

冇左我就輸左.....我真係好重要=]......睇完波我堂家姐就黎左車我去食飯...

炭分約me去睇黃子wa....旦係食飯睇唔到><....咁我食完飯之后就去左亞洲搵a si

同a si係亞洲悶左超耐.....打比人..d人一係就返左大6...一係就燒烤...一係就去左唱k..

唉.....冇人理me...個個都其視me殘廢...:@.

打左陣機之后就去柏惠等堂家姐....打到11點幾諗住走.....旦係就係咁win....

唔通真係連個天都唔中2me!?><........打完就返home整埋隻腳就打機...

今年中秋得自己一個on99咁過:(...冇人陪><

星期日我都係home訓....訓醒就等食飯....乜都冇做過-.-..

聽日就返學na.....點好....個個都叫我著拖返學-.-

小66就黎返na=]...個死膠妹返黎會唔會好打左....haha



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


已殘廢 傷心 分類: 未分類

星期3練波.....我咬柴了......真係好7-.-.....

星期四同小4佢地去左滿輝食野,,,,,跟住爸爸黎車我去睇醫生....睇完之后去遊界搵小4佢地

...跟住去左睇d9異形禁區.......撞到ck同b雄...哥套film好悶....不過有d地方好on9-.-

今日我爸爸返工....結果自己要行去睇....真慘....睇完之后同ice  去cut hair...hong哥都黎埋cut

cut完就返home lu....聽日要賽波....都唔知點好.....日日都著拖出街.....返學仲死

都唔知著鞋定拖鞋好....~.~



2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


孤獨 感動 分類: 未分類

星期3....kin仔去左聽諸樂會.......走哥時見到火星,+2....+2仲大叫我個名-.-

搞到d人望住哂:(......不過算la....都算佢咁留2我..=]....不過哥日唔舒服lo.....

都唔知係米係neway哥日比d豬流感傳染左:@....

星期4同星期5好似都係悶左成日-.-

星係6....中午返學練波.....練完返home沖涼....跟住就去搵小4佢地.....去左一陣遊界就返home

返到home冇耐....a tong就打比我.....g后上左我到......再過左一陣....小4就打黎...佢屋企人返哂大6....

叫me去neway....去到neway....冇哂位...唉!! 7哂....諗住返home la.....一係就無巴士...一係就迫到上唔到..

搞到me同a tong打的=係我出哂....跟住就同a tong食消夜...食完就返home打機.....打到4點幾想訓..

跟住a si就唱完k...on左line向我訴苦.......傾完都5點-.-.....再諗住訓哥時....a tong就打黎...叫我陪佢吹水

吹到佢條仔放工就冇吹.....已經5唔多6點na.....咁我就終於可以去訓.....爽.爽

星期日....a si神咁早就打黎嘈醒.....以為咁早打黎咩事.....原來係叫我陪佢食野

咁我叫佢12點幾再打黎......我就繼續訓...訓到12點幾就開始整野.....整到點幾就同佢去左小泉食....

悶悶地....就諗住叫 a weng黎....點知佢就扮乖.....係屋企溫習死都唔撚出:@......

so我地就決定去遊界......一去到玩哥部黃蜂機....a si入左1蚊...已經中左9朵藍花...8000分...膠ga~~

玩到5點就送a si走...跟住就同小4去左下午茶......食完野就送小4塔車....g后就返home lu~.~

夜晚先慘......係咁比人屈-.-.....哥次講完唔要米話要返lo...嬲左me唔開心a:'(

 



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 感動 分類: 未分類

星期6返學校練波練到我就快死咁制........好耐都未試過咁攰-.-  練完波就返home沖涼

跟住就去左遊界......玩左陣就輸哂d錢lu ...........哥晚就同jer仔打機打到星期日朝早8點  ...

我同jer仔頂唔住咁訓左......訓到10點幾  a si打左n個電話比我  ...我先聽到@_@  跟住11點幾就同a si去左neway

過左陣jer仔  小4到黎埋......係到玩la   玩到1點左右哥個死人weng先到....真他媽的...一黎到就想打我

好彩佢良心責備佢 佢先冇打我.....過左一陣佢係咁cut  ....仲要向住我cut...痴線ga-.-

我覺得佢應該係流感...旦係非常似豬....so係豬流感XD...haha.......!!!!!!!!!!!!...哥個a weng成日都sm我

仲搞到我隻手傷痕雷雷:( 

唱到2點幾jer仔做左樣好7ge野...........笑到我反左艇=] ....跟住3點幾就走人...返home打機

打到食飯...食完飯就睇tv  睇睇下訓左a_a 訓到12點幾起左身....又睇tv...睇到2點幾訓左

功課都唔想做...訓到朝早7點11....差少少遲到lo....嚇死-.-

返到去就慘na.......調位lo.....調左個好冷清位.....搞到我成個自閉咁-.-完全唔想同我隔離d人講野

點解?.?因為我前面哥個岩岩豬流感好返....后面哥個疑似豬流感....而隔離哥個帶住個口"抓"返學

大家都知咩事.........andy哥發左燒na...睇黎遲d就到我=[

+2+6搬走左na......佢地已經唔係台山ge fd子......88 唔洗掛住me><



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


15號a-.- 分類: 未分類

尋日朝早返學..中午哥時同andy都唔想返晏就...so就決定唔返....晏就哥3堂超難頂lo

2中1歷-.-2堂中文想訓又訓唔到....係到釣魚真想死.....個miss又仆街..見你釣魚又唔叫你

見你一訓就即拍你....跟住歷史堂個a sir好似小肥-.-不過上佢堂好悶...都係唔返好

中午放左學之后搵小4食飯.....食完送小4返學..之后就等andy同禧禧去柏惠打機

雖然一開始win...旦係最后都輸哂-.- 

仲諗住接em d fd子放學....點知佢有個個都帶哂遮...個天又冇落雨...so唔接lu

返到home...終於8號na  正!!.....  個晚成晚都打機...打打下機見到句幾搞笑ge野

我們的風暴,願你的名受顯揚,願你的風來臨,願你的八號奉行在朝早,並在番學前。求你今天賞給我們全日的假期,求你寬恕 我們的罪過,如同我們寬恕天文台一樣。不要讓我們陷於返學,但救我們免於上課,阿孟。

睇完我笑左haha   ...第2朝唔洗返...旦係晏就要返lo.....起左身之后就搵a si ,miko食野...食完磨左陣就返學

放學就練波...練完jer仔打比我...得知一樣野^^....就即刻飛去搵佢..wow  jer仔果然夠fd子..握手

之后就搵home lu!!