| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 14 日 星期三 |
 |



|
| 今日..好累ar∼ |
「好好戀愛」的4天
今日...好累ar∼-·-不過我都盡量打la∼ today我返sch的途中撞到小學d fd∼於是1齊返lo∼主要我地都係傾計lo∼話題係同Miss Lau慶祝聖誕∼^^不過,好似冇人去ar∼緊住返到課室,我扮到好似冇野咁∼放學前我1句都冇同Strawberry講∼直到小測完,我忍5住同佢講左d野∼因為我隔離果個IS小測係咁睇我d ans∼我頂撞佢個「廢」部∼小佢老鼠2世組...4R都5識,收皮la∼郭小姐2世∼我果陣時真係勁想打佢ar∼ 我係咪好失敗ar∼小小事都忍5到∼唉...=·=
草莓成熟時的時候妳想我送咩俾妳ar∼話俾我聽la∼妳中2咩公仔?please,話我知la∼妳的大日子我人1定5到,但係禮物1定專人放到∼妳放心同妳個香蕉一齊la∼
今日有好多人問我邊個係Strawberry&香蕉∼你地好想知咩?不過我點都5會講ga∼哈哈...
|
|
刊登時間︰2005-12-14 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 50 | »
|