◆ˇ°§ ஜ 星 月 夜 之 私 家 blog ஜ ღ*×
依家我定立左1個目標~為左妳,我要考入全級20名以內~我好希望妳會明白我的心意~我仲好希望每日都會黎睇我個日記,留個言~給我無限的鼓勵~
藍莓雖然無法給草莓幸福,但希望妳同香蕉永遠開心快樂~我會永遠默默地十卜妳~

ferguslee05
暱稱: § ஜ 星 月 夜 ஜ ღ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平常的一天
給你生命的忠告
打返日記的le一日~
甜蜜約定
siu yan開創「絲巾之路...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 3178
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天

打俾婆婆~~好開心ar~~ 

今日d exam我考得ok ar~~5係好!!5la~~但係其實5係咁好ga!!因為我返到sch先知道我冇帶量角器,搞到我好驚咁周圍問人借~~finally我考完世史之後,戚刻1支箭衡落general office打電話!!好彩都趕得切,5……亨亨亨……(1B的人就知點的la~)(如果冇量角器,起碼答512!!)考完之後,我同班fd對下ans~~中英詞彙起碼錯5!!但係首都d MC我對過,係全對!!ar媽仲讚我醒tim~~但係又問我why會識,其實,我有2題都會撞ga!!(Lemon都錯左果2---馬來西亞&菲律賓)之後去左補習,唉!!!34粒鐘,hate~~~~返到黎又有個「黑人憎」的人係我面前,hate~~~食完飯之後,我打俾ar婆,傾左 6 minsla!!!happy ar!!!la~~我睇傻仔旺la~~88~~

 

刊登時間︰2005-11-10 09:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]