| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 10 日 星期四 |
 |



|
| 打俾婆婆~~好開心ar~~ |
今日d exam我考得ok ar~~又5係好難!!都5錯la~~但係其實5係咁好ga炸!!因為我返到sch先知道我冇帶量角器,搞到我好驚咁周圍問人借~~finally我考完世史之後,戚刻1支箭衡落general office打電話!!好彩都趕得切,5係……亨亨亨……(1B的人就知點的la~)(如果冇量角器,起碼答5到12題!!)考完之後,我同班fd對下ans~~中英詞彙起碼錯5個!!但係首都d MC我對過,係全對!!我ar媽仲讚我醒tim~~但係又問我why會識,其實,我有2題都會撞ga炸!!(Lemon都錯左果2題---馬來西亞&菲律賓)之後去左補習,唉!!!又3,4粒鐘,hate~~~~返到黎又有個「黑人憎」的人係我面前,hate爆~~~食完飯之後,我打俾ar婆,傾左
6 mins到la!!!好happy ar!!!好la~~我睇傻仔旺la~~88~~
|
|
刊登時間︰2005-11-10 09:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|