Qooza Home Forum New Entry
2006-07-04      2006-07-04 06:36 PM

大家好

我係施得琳

我患上左仙天性病

天日生存栗係10%

我諗住寫d違祝

我3分g2俾徐嘉怡and jason

3分g 1俾楊咩

其他冇份

種 有入棺才要有龜龜公仔先得

保重

take care

 


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: `*◆` 為何 我 會戀上可愛的 你 ? .,.
性別: 女
國家: 香港

More......

★My Friends★
gggiann
henry2342005
wandahkhk


★New Entries★

2006-08-29
2006-08-20
2006-08-16
2006-08-16
2006-08-14


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 87 | »