now is 10:16, 大家估下我係where
1) fd's home
2) 親戚's home
3) USA
4) Beijing
答案是.......
4) Beijing
今晨我4點幾起身 (我搭最早個班 - 8:05)
你們知唔知我yesterday幾點sleep?
係1點幾 !!!
so 我訓左3個鐘!!!!!!!!!
再加上in airplane & 旅遊車既小sleep
今天我共sleep左4個鐘頭!!!!!!!!!
真是我的新低ar..............
今日我去左天壇,
真的很sunny,
反hk一定黑左好多!!!!!!!!
there的名排close真的十分貴.......
件件過千!!!!!!!
我think你們不要禮物的, 是嗎?
today是舒服的,
但我行到隻腳好痛ar!!!!!!!
跟着的4天都唔知點算?????????
now講咁多,
tmr繼續
要miss me ar !!!!!!!!
|