作假,夠狠,能忍,就羸了~
  你的每一個字,每一句話,都令我傷心,但是,對著你,我沒辦法說服自己不愛你...

    愛一個人並不會為對方帶來幸福、只會帶來煩惱;

      但若對方願意接收這些煩惱,真正的幸福才會降臨。
fifi01
暱稱: [[天使()惡魔,,"
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
文章分類
全部 (187)
去試下la (5)
生活日事 (47)
得閒金句 (4)
愛情道路 (67)
歌詞地區 (9)
學校生活 (54)
最新文章
2010-05-13
2009-10-06
2009-09-18
2009-05-18
2008-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Betsy
Distinction_3D
Emily
Fa
Fion
Hang
Karina
Kelly
Kln67th
Lwing
Ming
Ryan
Sally
Silvia
So+
Vivian
Wing
寶礦力
方包
肉丁
周周
洪偉鋒
梓熙
烽哥
湯湯
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 626
今日人氣: 5
累積人氣: 4493
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


2007-08-30 分類: 生活日事

今日知道左分班,

好hurt ar !!!!!!

既想喊又想死呀! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

惡魔、豬豬同shan係好遠ar~~~~~~~~~~

豬豬同shan係3A,

惡魔係3B,

得我一個係3D!!!!!!!!!!!!

即使我們相隔咁遠,

但是你們千萬不要離棄我........         @~~@                

不過好彩有Emily(精靈), 小明, 蘇嘉, 阿仔, 思約, 歐陽 ............   陪我~~    

外賣就要辛苦惡魔la~~~~~  XD     

Emily(精靈)係我由1B,2A,3D既同班同學,

真好彩la ! ! ! ! ! !   

不過,

我心愛既Ava同岑詠儀就同惡魔一班......   

好驚惡魔搶走佢地ar!!!!!!!!!!              

不過惡魔要緊記你有shan shan ga la ~ ~ ~ ~ ~        

仲要提醒shan唔好搶走我既豬豬呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

希望新既一年有好既開始...............      






訪客留言 (返回 fifi01 的日誌)


小明 於 2007-09-01 02:53 AM 發表:
呵呵....
又同班了,
真有緣...
不過同so+仲有緣,
6年同班了^^ 哈哈=]]
訂外買記得預埋我呀XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan010013 於 2007-08-30 09:39 PM 發表:
唔係我搶豬豬:[
係豬豬搶我:D
我地唔會唔記得你嫁@_@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennifer1127 於 2007-08-30 09:37 PM 發表:
你放心啦,,
我唔會搶走佢地的,,
我有珊珊ma..
你睇實豬豬好d..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JeFFrEY 於 2007-08-30 04:57 PM 發表:
5好金sad la~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emily0531 於 2007-08-30 04:07 PM 發表:
呵呵呵~
又同你同班啦`
真好呀~
連續三年,,
yeah!!!!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]