惡魔 = DG:
生日快樂!!!!!
希望你中2份禮物啦~~
TMR我去比賽啦!!!!(lunch既時候走)
好開心呀!
因為lunch後係ENG&MUS,
我又唔洗背Paul Hill(1-50), 又唔洗考唱歌~
呵呵!!!!!!!!!!
不過無得聽d人唱歌係only的唔happy...........
不過點都好...
請大家祝我tmr好運~