今日去左健康院,
我視力差左呀~
左眼:0.20 ; 右眼:0.30
身高:161.6cm (好衰呀! 度矮人的!! 我明明是163cm~ 但係佢都話我既身高係中上wo)
體重:唔講, 總之適中、岩岩好啦
脊骨:合格
血壓:正常
身體機能:正常
心肺:正常
最得意係我個本[我的健康日記],
我剔我自己唔食早餐、看電視或玩電子遊戲超過1個小時,
佢竟然俾左個{金蘋果}貼紙我??!!
Sunday我細佬生日,
不如大家送野俾我個靚仔細佬, 好嗎?
PS:我Sun去海洋公園, 因為佢1997年出生, 所以今年去唔洗俾$