作假,夠狠,能忍,就羸了~
  你的每一個字,每一句話,都令我傷心,但是,對著你,我沒辦法說服自己不愛你...

    愛一個人並不會為對方帶來幸福、只會帶來煩惱;

      但若對方願意接收這些煩惱,真正的幸福才會降臨。
fifi01
暱稱: [[天使()惡魔,,"
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (187)
去試下la (5)
生活日事 (47)
得閒金句 (4)
愛情道路 (67)
歌詞地區 (9)
學校生活 (54)
最新文章
2010-05-13
2009-10-06
2009-09-18
2009-05-18
2008-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Betsy
Distinction_3D
Emily
Fa
Fion
Hang
Karina
Kelly
Kln67th
Lwing
Ming
Ryan
Sally
Silvia
So+
Vivian
Wing
寶礦力
方包
肉丁
周周
洪偉鋒
梓熙
烽哥
湯湯
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 626
今日人氣: 25
累積人氣: 4414
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 分類: 學校生活

今日係下學期第一日,

第一堂就好激咁派exam!?

今次我以為差左好多,

但係睇番學業指標,

又好似有升有跌......

我最好係eng oral : 11/14

    最差係listening:27/65

總之,

..............................................好差...............................................

雖然我only炒左eng listening & eng comp,

但是其他都唔係好得去邊......................

唉~ 好煩呀~~

星期二、三、四、五都要步操,

下個星期既fun fair我們班又無點理過,

cheering term又唔知點, 我懷疑個社長有如Habe咁X?!

不過今日d堂都好hea~~~~~

VA:因為用左一堂對exam, only上去睇power point

CHIN:係到派功課n咁多, 又做TSA個人短講(好彩抽唔中我)

PE:train陸運會d野(無S同D), so無野arm我(我報short put, 鐵餅, 4x100mix),

     only同許、烽、穎、傻係到討論第幾棒, 再+巴、丁練

ENG:對ENG LISTENING & COMP, 講下家長日

CVED:講家庭, 又講結婚, 矛頭直指肉丁~ 我們最中2上既應該係CVED吧 -v-

MATH:係到講EXAM, 超悶...... 個個都好眼訓  z Z z Z z Z z

今日真係好hea呀!!!!!!

I Like It ~






訪客留言 (返回 fifi01 的日誌)


stella0320 於 2008-01-22 05:34 PM 發表:
jeffery好串bo..==
不過我都5係好差..
有85..^^

粉粉..
下次加油呀..!!
我十你..!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JeFFrEY214 於 2008-01-21 09:18 PM 發表:
我Maths90分~! Yeah
CVED好玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Liliaslo 於 2008-01-21 05:38 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thz
 
Posted at 2008-01-21 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]