唉..
我發覺..原來自己好多段戀情都係由自己親手咁一一打破..
每次我往往都係到分手個刻先明白我自己做錯左d咩..
伍梓濠真係冇得救..v_v.
經一事長一智..每次我都會從中成長..
但往日的最愛已難挽回..
我真係比心去愛既女仔有4個..
第一個..係無奈地分手..
第二個..感覺只係自作多情..
第三個..完全係我唔識珍惜..只顧目前..
第四個..係傷得我最深既一個..同佢一齊個時..或者我真係比唔到咩幸福佢..到最後我先知道..原來我做錯了很多很多..到宜家我還是忘不了..
人往往都係到自己捱唔住孤單既時候先學識珍惜..
可惜既係永遠都係捉唔住時間..
一切也是自討苦吃.....
我試過好多方法去取代那忘不了..
可惜..冇一個可以..每次見到佢我都係低頭..慨嘆..
唉..如果可以做番朋友..我都希望可以..
至少..我可以用第二個身份去關心她..
近排發生左好多好多事..
令我明白到..人生..原來可以睇到好開..
諗野簡簡單單..總比諗野復雜的好過..
希望係我既世界裡面可以每日都開開心心咁過吧..
|