PANDA
finewind
暱稱: Fine
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-06-11
2012-07-10
2012-07-09
最後的晚餐
我的快樂返工
2011 年 1 月 6 日  星期四   晴天


今日有2年事怕羞加好笑 愉快 分類: 未分類

第一件

我自己都幾鍾意細路,每日返工都見到細路放學(幼稚園學生果D呀),我都望去對面望下。

行為搞笑既佢地,間唔中都有扑係到既。講真都返左半年,7月到依家,9月先見到人返學。

見到一個幼稚園女仔,搭12點05分班車(我就唔定既,有時會早,有時過左就搭1A),佢都第2次

坐我前面,當然帶佢既係女傭,第一次唔係好記得。但今次勁記得囉,佢一坐埋黎就眼今今望住我,

我想:好可愛呀,但唔好咁望啦,而且手上有包餅,係唔係請我食呀,講笑)都望左1MIN啦,我都想笑,

只好微笑望外面,差唔多佢落車又望住我,真係好可愛呀+靚啦。佢落車都好搞笑,咁細個就想自己

一個落車,小心D扑親呀,好彩都冇。見到佢都開心,但就快會見唔到佢。

第二件

印象分係最重要的,印象好既,都唔會懷疑佢啦。

黎啦,

一個女仔啦,佢無咩野,正正常常,偏向斯文果類。

今日夜晚,我要坐2個鐘先放工。

上下網果時

見到佢行去問人啦。

佢一路行一路講 : 爸爸~

 

爸爸~

 

爸爸~

 

喂~呀!!!!!!(佢崩潰)

我笑左,笑左出聲,佢就望下我,無野。

個爸爸係果個人化名,爸爸可能聽唔到佢咁細聲啦。

佢地傾完野就走左。

我就照常上網。

OK喎,呢句。

 






訪客留言 (返回 finewind 的日誌)


Always_Dreamin 於 2011-01-07 08:44 AM 發表:
如果我的女兒像那個小孩般可愛就好了..哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又唔好咁講,所有小朋友都咁可愛,唔可愛果D咪成熟囉。
Posted at 2011-01-08 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charlenensta 於 2011-01-06 02:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-06 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]