| «‹ April 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 26 日 星期四  |
2009-02-26  |
分類: 未分類 |
今日午息同陳xx,
一齊去play羽毛球,
play咗一至兩球,
我就上圖書館,
同1b 果d人睇書
上家政堂時
比一個鍋盪手
生咗個水波
好痛呀!!
英文我個組輸咗
要跳舞!!
but 有阿蛇and 食人嗆
自己出去跳~
佢地好好笑呀~
放學果時,
我都唔咩事
我叫xxx等我一陣
我比個條xx
話我阿老母
and唱我
大小姐咩?

the end~
|
|