| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 17 日 星期一 

|
去石澳BBQ~  |
今日11點起身,刷牙洗臉....梳洗.....換3出街,去左上水火車站果間吉野家食飯,d牛肉飯好好食唷

食完之後,搭火車去紅磡新都會商場睇周麗淇NIKI唱歌,2:30開始,NIKI做嘉賓評判,2:45唱歌...唱左二首歌,新歌迎接失戀&可惜他有女朋友,唱完之後我就走啦....搭車過去莦基灣join返d朋友們,之後搭bus去石澳BBQ的地方,去到燒野食.....識左好多新朋友仔,有好靚女RAIN,東MAN,LING.......9點幾同RAIN,東MAN玩,周圍行下....太約11點走啦....出去搭van仔到莦基灣MTR站搭MTR到MONGKOK轉van仔返屋企,返到屋企已經係深夜1:30,返到屋企開電視睇,開電視果刻見到NIKI首新歌聽,勁好好聽呀!!MV男主角高鈞賢好靚仔呀!!聽完之後,換3沖涼......沖完涼後,睇多陣電視,開電腦玩MSN一陣,3:30熄電腦訓覺
甘多位朋友仔今日玩得好開心唷
多謝哂你地令到我開朗左不少~THX~
打到呢到日記聽日先再打啦.....各位朋友仔早抖
再見

|
| 刊登時間︰2006-04-19 02:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 16 日 星期日 

|
┼─〝☆stephy好靚女呀!  |
│
│
`! >v<"16-04-2006 (日)
今日8:30起身時肚痛....拎d油黎搽.....搽完去刷牙洗臉....換3出街長沙灣陪RISK返教會,去到早到15分鍾,打電話比RICK問佢係邊到呀!佢話:岩岩起身咋......同佢傾完電話之後去左7-eleven買YES!黎睇解下悶,10:30到了,同佢一齊行去教會的地方,上到去搵個位坐低,11點開始,首先係唱聖詩,SO我冇唱,唱左4首聖詩歌,開頭都ok啦...但最後到唔知道邊個男人係到講野,超悶唷><"悶到都訓得著覺呀!haha....差不多1點完,自己一個人走la....行過去搭mtr到9龍塘轉火車返粉嶺,係粉嶺火車站落車再搭van仔到帝庭軒睇stephy's function,一去到我就認得做MC的愛菩,之後再見到小方助手懷玉and then stephy出場,stephy唱左2首歌,青山散步&十分愛(獨唱歌),3點完show,stephy做訪問,做完訪問坐7282車去下一個function地方,我就坐的士去粉嶺碧湖花園,落車又朋3!stephy架車到左,巧合!巧合!3:30開始,玩遊戲....唱歌.....一樣地唱左2首歌,藍鞋子&十分愛(獨唱歌)十分好聽啦.....4:30完......返屋企.....換3沖涼....沖完涼食飯....食完飯睇電視,今晚9:30 15/16有小方呀!睇到小方講野勁好笑呀!再玩埋答問題,小方仲win左但最後輸左錢><"唔怕呀!小方唔會唔開心啦.....^^睇完電視開電腦玩icq...msn...打日記....打電話比jason,玩完之後,訓覺la...gdnight all^^bye" |
| 刊登時間︰2006-04-16 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 |
|