

|
2009 年 2 月 15 日 星期日
14/2 情人節快樂..冇情人陪既情人節..雖然差左d野..but都算過得開心.... 之前覺得朋友重要過情人..依次改變左小小我既觀念..
10:00呀車call我去佢屋企幫男人電髮..落到去..同佢細佬串咀..10:30補習.. 12:30出門..行左陣番番屋企..失敗~~12:45係天瑞出發..影貼子相---->行街.. ----->食野--->去頌富影相--->番屋企..冇同呀車一齊..佢地去睇戲..勁悶既戲.. 個d戲唔曬預我..呵呵..6:00番到屋企...塔車..俾人話肥do do..一d都唔中2...
睇唔睇到..?
冇啦啦多左一個焯明過情人節..
令呀...
留意後面既2位...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日..功課+溫書中度過...睇到一段新聞...真係好慘..可惜... 女鐵騎士跣胎 愛郎前撞樹亡
一宗奪命車禍,令情人節譜上哀歌。一名演藝學院畢業女生,與同居男友各自騎 「綿羊仔」電單車,隨友人車隊遊車河慶祝情人節,途至金山郊野公園大埔道一個S彎位, 疑大霧迷漫,潮濕路滑,其「綿羊仔」失控衝上行人路,猛撞大樹再反彈回路中, 頭盔飛脫,爆頭慘死,一對情侶從此永隔陰陽。
發覺自己又蠢左..琴日去搵歌..用左差唔多一個鐘去搵..點知搵唔到歌名..向家姐求助.. 點知一sd個網俾佢..佢就搵到個歌名..白白曬左個一個鐘..唉...失敗..
自己太依賴啦..今日唔知聽日事..太依賴反而傷得更深..已經唔信一樣野啦.. ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||