

|
2009 年 3 月 13 日 星期五
早會個呀Sir多人理..多人聽佢吹水..好悶呀..電腦x2..同沛K傾計..好想去買3啦.. 約好左啦..4月4/11同佢去行街..一定要大掃貸..I.S x2..悶..學一d好細路既野.. 20度..一定都係20度嫁啦..成組都覺得好無聊...Eng x2..個Miss... ...又用手機.. 鋤大D..自從呀車教識我..我就鋤上''引''啦..呵呵呵..Lunch..好無聊..好無助.. 你既眼神好冰凍..I.S..悶..中史..同倩兒係到玩..我走左一個音..笑場...呀Sir啤住.. 同倩兒做戲扮唔笑..呀Sir望番黑板..又係到笑..書包個條野... ...咁又玩一餐...
我忘記左開始..但一世都會記住完結..
一旦擁有..失去既機會都會比較大.. ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||