

|
2009 年 3 月 18 日 星期三
對住屋企人..真係覺得好無奈..佢地成日都話..[令妹..你出街食飯行街唔夠錢.. 可以問我地拎嫁..] [令妹..我想幫你買對鞋..又唔知你中2邊隻..你去買啦.. 俾錢你..]成日聽住依d..真係好無奈..我既要求好過分嗎..?問心個句..邊次出街食野買3.. 有問過你地拎錢呀..?你之前問既問題..真係好無奈..我好想答..但答唔出口.. 有d野我好想問..同樣都問唔出口..我可以點做..?..
發惡夢..9唔塔8既怪夢..依家諗起都幾gag下..起身周身痛..P.E x2..2個學校圈..想死人啦.. sit - up..呀車講左d野..講到好似AV女郎咁..掌上壓..做做下數數下..forget左...作~~ 仲有半個鐘..自由活動..(累'')出曬汗..係熱天..好熱出曬汗個陣..成日都諗... .. 點解我唔係男仔呢..?一熱啦啦聲除3都得呀嗎..做男仔的確好...Eng x2..打機..sd sms.. 真係好悶呀..中文x2..悶..lunch..去左407..做Eng oral個個..哇..個女仔隻眼好令呀..羨慕爆啦.. 個個人都眼光光望住佢..真係好令...我Eng oral..真係有咁差嗎..?唉..maybe有...世史睇片.. 好慘既戰爭..個個人... ...燒傷同生仔一樣咁痛..個一刻..真係覺得d兵好man..好偉大.. Maths..又教新野..唉..苦惱ing..放學..2位曾同學..留低我唔理..記得你地2個..我+車+波仔+ fish ball+曹生一齊行..同波仔鬥海豚音..好好笑..佢覺得自己好勁..叫我唱先..一唱.. 佢冇野講..個既無奈樣..好好笑..
好想買小海星呀..but俾人話... ...(灰'')
聽日...聽日...聽日... ...好緊張...
相機呀~~@m@'' ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||