2009 年 4 月 16 日  星期四 

....

琴晚..痛苦..番到屋企..隻手又開始紅..痛苦..之後食完飯..又黎啦..唉...冇曬心情..

10:00p.m呀爸帶左我去睇e生..被迫打左技針..痛到... ... ...依幾日我黑d咩..?

唉...10:30番到屋企..用左比平時慢3倍既時間行番黎..唔明個條路點解會咁長..

諗起e生講既野真係好火...好激氣呀...番黎又見到mk..say 完hi就走啦...

 

----------------------------------------------------------

 

今日..累..maths x2做數..做數..唉..L.S x2悶到嘔呀..呀sir自己係到搞gag..

一d都唔好笑..i.s..諗..諗..諗..中史..玩..玩..玩...lunch..做數..做數..我唔想出名喎..

地理..咁悶嫁..sleep..同男人係到玩..有d kai..突然好想食一樣野..好想食... ...

同男人傾左陣..覺得佢真係鬆左好多..可能放手對佢黎講係件好事..我都會支持你..

中文..好綵... ...放學..都唔明點解條路會咁慢長呢.?..

 

 --------------------------------------------------------

 

你咁大聲..其實我feel到..你好著緊..但好可惜..

 

曾經... ...可能叫我點放心..?

 

最後..你都係冇出現到..失望..失望..失望... ....

 

諗住新開始..但我離唔開傷心世界..對唔住..把你都拖累了... ...

 

睇到某女仔既blog..佢地既甜蜜..真令人羨慕..也祝福你地...欣賞你重視既每一日... ...

好羨慕你唔曬班旁人眼光去愛..好羨慕你大膽去愛..羨慕曬你既一切..

 

END:2009-04-16 05:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


loveRayna 於 2009-04-19 10:51 AM 發表:
打針快d好牙~
打針吾係吾痛架咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係快d好..
but好痛嫁..
唔痛係呃人嫁..
Posted at 2009-04-19 12:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♂¨源 - ⓑoy
♂¨武- ⓑoy
♀¨文 - Girⓛ
♀¨米 - Girⓛ
♀¨栗 - Girⓛ
♂¨榮 - ⓑoy
♀¨寶 - Girⓛ
♂¨ 銘 -ⓑoy
♂¨基 - ⓑoy
♂¨儕 - ⓑoy
♂¨梓 - ⓑoy
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨盈 - Girⓛ
♀¨包- Girⓛ
♀¨誼 - Girⓛ
♀¨畢 - Girⓛ
♀¨靜 - Girⓛ
HoKan Tong (HoKanTong)
♀¨蘇b - Girⓛ
♀¨穎 - Girⓛ
Journal

\