2009 年 4 月 21 日  星期二 

今日..發生咩事..?家政x2..好期待既一堂..抄抄抄..好俾心機..仲有10min就落堂啦..

睇Miss整..突然好想嘔..同男人傾下計..分下心..點知...同男人講[唔知做咩有d頭暈..]

男人[下..冇事吧..]講講下..就咁暈左..白茫茫一片..乜都聽唔到..乜都睇唔到..

乜都feel唔到..醒番..就坐左係到..好多人都俾我嚇到..哈哈哈(俾人話..咁都笑得出..)

去左e療室..諗番..好似發緊夢咁..俾個女仔認得我..冇耐就上番班..多謝你地既關心..

Maths x2..2堂我都死死下..依排我做咩呢..?今日先岩岩好番..再黎個勁..煩... ....

地理..起死回生..活躍啦~~係到玩+傾計..中文..到我說話啦..驚到手都青曬... ...

lunch..時間過得好快..eng x2..玩得好顛..都係要適量..唔想暈多次...聽日小測中史..

溫下冊算啦...+ 油....

 

END:2009-04-21 05:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


mingming1221 於 2009-04-22 05:51 PM 發表:
CMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻..thx..
Posted at 2009-04-22 06:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-04-21 08:40 PM 發表:
暈左-_-||我諗起f.1啊姚都係咁;
我想知你暈暈下個時吾知發生咩事;無喇喇做咩醒左就坐左係度既;?
依家無事呀吖;?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知呀..
醒左就坐左係到..
都有問下其他人..
遷話我冇啦啦向後..
好綵沛k係我後面..
Posted at 2009-04-22 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♀¨皓 - Girⓛ
♂¨儕 - ⓑoy
♂¨基 - ⓑoy
♀¨妍 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♂¨大B- ⓑoy
♂¨源 - ⓑoy
♂¨榮 - ⓑoy
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨蔚 - Girⓛ
♂¨ 峰 -ⓑoy
♀¨穎 - Girⓛ
♂¨傑 - ⓑoy
mabel•葉子 (mabelmui)
富仔'` (ckf3571591)
♀¨欣 - Girⓛ
♀¨包- Girⓛ
♂¨ 銘 -ⓑoy
♀¨欣 - Girⓛ
♂¨ 峰 -ⓑoy
Journal
\