

|
2009 年 4 月 21 日 星期二
今日..發生咩事..?家政x2..好期待既一堂..抄抄抄..好俾心機..仲有10min就落堂啦.. 睇Miss整..突然好想嘔..同男人傾下計..分下心..點知...同男人講[唔知做咩有d頭暈..] 男人[下..冇事吧..]講講下..就咁暈左..白茫茫一片..乜都聽唔到..乜都睇唔到.. 乜都feel唔到..醒番..就坐左係到..好多人都俾我嚇到..哈哈哈(俾人話..咁都笑得出..) 去左e療室..諗番..好似發緊夢咁..俾個女仔認得我..冇耐就上番班..多謝你地既關心.. Maths x2..2堂我都死死下..依排我做咩呢..?今日先岩岩好番..再黎個勁..煩... .... 地理..起死回生..活躍啦~~係到玩+傾計..中文..到我說話啦..驚到手都青曬... ... lunch..時間過得好快..eng x2..玩得好顛..都係要適量..唔想暈多次...聽日小測中史.. 溫下冊算啦...+ 油....
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||