2009 年 5 月 19 日  星期二 

番學心情差..笑都唔想笑..電腦 x2..傾傾傾..i.s x2..悶悶悶..eng x2

唱歌..玩..悶..lunch..無奈..正一八婆..去music..俾miss鬧..=口=''

文好唔鋸..聽日一於叻俾佢睇..+油..同米既相影唔到..唉..可惜...

但我信仲有機會..=]..生日快樂呀..愈大愈令女..=]..個八婆識話人..

唔識話自己..見到都火呀..L.S同波羅講是非..正..中史..悶...有D野..

hurt爆啦..都唔知嬲定開心好..唉..匯報..悶..衰人..講野唔算數....呠呠''

我發覺..每當我有某種心情時..我都會做一個動作..原來一早就有..

只係自己未發覺..放學..去拎種..等等等..6:10先放人..2日啦..

時間真係愈黎愈少啦..

 

手機拎左去整...冇手機..好似''與世格絕''咁..唉..

 

點解每日我都要見到佢..?傷心的源頭..

 

發覺..之間..問題愈黎愈多

 

酸~~

 

對唔住..累你痛苦...

 

點解... ...有變呢..?

 

有時真係唔知好嬲定好笑..

 

我在自欺欺人嗎..?

 

END:2009-05-19 07:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


QQ563990224 於 2009-06-13 10:21 AM 發表:
COMM3NT! !!!!!
嗯嗯!
 嘻嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]..
Posted at 2009-06-13 10:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



qq563990224 於 2009-06-12 08:21 PM 發表:
 c0mmenT!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

手軟啦..哈哈
Posted at 2009-06-13 09:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Comment
最近三個月尚無任何留言
Friends
♂¨儕 - ⓑoy
♀¨米 - Girⓛ
♂¨ 銘 -ⓑoy
♀¨穎 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♂¨武- ⓑoy
♀¨妍 - Girⓛ
♀¨蔚 - Girⓛ
HoKan Tong (HoKanTong)
♀¨蘇b - Girⓛ
♀¨婷 - Girⓛ
♂¨John - ⓑoy
♂¨姐 - ⓑoy
♀¨婷 - Girⓛ
mabel•葉子 (mabelmui)
♂¨源 - ⓑoy
♀¨栗 - Girⓛ
♀¨皓 - Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♀¨文 - Girⓛ
Journal

\