

|
2009 年 5 月 19 日 星期二
番學心情差..笑都唔想笑..電腦 x2..傾傾傾..i.s x2..悶悶悶..eng x2 唱歌..玩..悶..lunch..無奈..正一八婆..去music..俾miss鬧..=口='' 文好唔鋸..聽日一於叻俾佢睇..+油..同米既相影唔到..唉..可惜... 但我信仲有機會..=]..生日快樂呀..愈大愈令女..=]..個八婆識話人.. 唔識話自己..見到都火呀..L.S同波羅講是非..正..中史..悶...有D野.. hurt爆啦..都唔知嬲定開心好..唉..匯報..悶..衰人..講野唔算數....呠呠'' 我發覺..每當我有某種心情時..我都會做一個動作..原來一早就有.. 只係自己未發覺..放學..去拎種..等等等..6:10先放人..2日啦.. 時間真係愈黎愈少啦..
手機拎左去整...冇手機..好似''與世格絕''咁..唉..
點解每日我都要見到佢..?傷心的源頭..
發覺..之間..問題愈黎愈多
酸~~
對唔住..累你痛苦...
點解... ...有變呢..?
有時真係唔知好嬲定好笑..
我在自欺欺人嗎..?
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||