

|
2009 年 6 月 13 日 星期六
我需要時間...去學識 [ 信任 ]
我地之間可唔可以唔好用錢去平衡量呢..?
考試..失望..第1日信心爆棚..考完第3日信心大跌..考多幾日.. 遲早搞到我有精神病呀..入青山呀..快快考埋佢..之後啦啦聲去洗腦.. 依家唔想記住..連訓緊都可能背得出黎呀..(誇張手法..)
考試未完..but個隻feel鬆曬..好似考完咁.....
想訓..but慣左..一早就起左身..
多謝楓楓既祝福..多謝...
跳舞跳到對鞋帶爛左..=口=''
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||