2009 年 7 月 23 日  星期四 

今日同寶出街..目標係買野..但變左去散心+傾計...講心事...我先發覺..原來我咁中2怪自己..

原來我係有好多煩惱..但個d煩惱..只係差溝通就可能解決...但如果溝通可以咁簡單..

我都唔曬煩..一早解決啦..開口真係好困難...行千色+嘉城+xx+廣場+北江..之後傾計..

6:00先番屋企..攰死啦..行左都冇4個鐘..咁聽日書展點算呀..oh no..今日了解自己多左..

起碼我知..依家我要先去做d咩..出去行下..起碼比係屋企喪喊好呀... ...

 

晏就b表哥call..笑死啦..but隻fee好正...

 

聽日去書展啦..期待...

 

聽晚去睇牙..希望冇事吧..

 

有事令自己愈忙..反而唔會令自己諗得太多..所以我係埋要計劃日日都要去散心呢.?...=]..

 

對住個熒幕..真係表達唔到任何事...都唔知對方做緊咩...

 

 我唔想做一個軟弱既女人..都唔想做一個成日喊既女人..我要學識堅強... ...

 

p.s : 揆既一碟雞蛋抄牛肉..十分感動..咁我就唔曬膽心唔知幾年後既早餐要親自動刀啦...

 

 

 

END:2009-07-23 06:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


s20081166 於 2009-07-24 11:55 AM 發表:
cm'
路過的'
要回喔'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..=]...
Posted at 2009-07-24 04:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-07-23 07:59 PM 發表:
我係元朗吾見你既;
我都有去嘉城喎;合益我都有去都吾見你;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下..你幾點去嫁..?
我地無緣呀..唉..
=]...
Posted at 2009-07-23 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
富仔'` (ckf3571591)
♀¨晶 - Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♂¨John - ⓑoy
♂¨梓 - ⓑoy
♂¨姐 - ⓑoy
♂¨基 - ⓑoy
♂¨ 峰 -ⓑoy
♀¨穎 - Girⓛ
mabel•葉子 (mabelmui)
♂¨ 穆 -ⓑoy
♀¨包- Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♀¨畢 - Girⓛ
♂¨源 - ⓑoy
♂¨大B- ⓑoy
♂¨Gaara- ⓑoy
♂¨ 穆 -ⓑoy
♥Ching` (cherry_wan)
♀¨寶 - Girⓛ
Journal

\