2009 年 7 月 25 日  星期六 

係唔係我又做錯啦..?.... ...真係覺得自己好失敗... ... ...

 

喊..真係唔再俾人知啦..7:10去到dance...竟然俾人睇清... ...真失敗... ...我只好否認..

胃真係頂唔順依4日既飲食習慣..慢慢..慢慢... ...支持唔住啦..9:00同Dora講走先..

感覺很辛苦... ...只得番4堂... ...4堂後就要表演啦... ...我反而一d都唔期待....到依家..

真係唔想... ...點解..依家覺得跳舞好攰...好大壓力...好辛苦..我都係好掛住money..

掛住佢錫我地既感覺...掛住佢教我地既語氣..掛住上堂既氣氛..但依家...感覺冇曬... ...

 

10:05 p.m

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

琴晚去睇牙..太多人..睇唔到...怪夢多多...恐怖... ...

 

8點幾俾呀媽叫醒去睇牙..9:00睇啦..入到去好恐怖..有醫院既味... ...醫生話要照x光..

(咁大件事.?..)照完..醫生話我生智慧齒 =口='' 我16都唔夠..會唔會生得早左d呀... ....

只好忍痛等佢生出黎..之後去拔...有排等... ....唉... ....

 

今日25號啦... ...暑假都快過一半啦..我既功課... ... ...今日目標做最少要做maths既3分1..

 

有衝動想買個熊仔袋..但冇勇氣咩出街...

睇牙醫張卡...

1:11 P.M

END:2009-07-25 01:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


RonKei26 於 2009-07-26 09:43 AM 發表:
咁細個就生智慧齒-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..都唔知搞咩...
Posted at 2009-07-26 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FuNg_831 於 2009-07-25 01:20 PM 發表:
coMmEnT=] 路過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..=]..
Posted at 2009-07-25 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♀¨晶 - Girⓛ
♀¨盈 - Girⓛ
HoKan Tong (HoKanTong)
♀¨穎 - Girⓛ
♂¨梓 - ⓑoy
♀¨誼 - Girⓛ
♀¨淳 - Girⓛ
♀¨妍 - Girⓛ
♀¨寶 - Girⓛ
♂¨ 穆 -ⓑoy
♂¨明 - ⓑoy
mabel•葉子 (mabelmui)
♂¨武- ⓑoy
♀¨米 - Girⓛ
♀¨恩 - Girⓛ
♂¨源 - ⓑoy
♥Ching` (cherry_wan)
"K"...寶...*]] (Tracylily)
♂¨Gaara- ⓑoy
♀¨蔚 - Girⓛ
Journal

\