

|
2009 年 8 月 11 日 星期二
依幾日係屋企..悶悶悶~~琴日1:00係頌富問陳彥x借野..呵呵呵(奸笑'')去行下萬寧.. 見到一個好岩既野...希望佢用得著吧...3:00傾左陣電話..奇怪..感覺上傾得冇耐.. but已過15min..期待2pm..仲諗緊14號出唔出去好..想去見下2個妹夫..but... ... ....
夢~~令我諗起一年前既大家..呀bye..money..女人泉..男人恩..婉兒..唔知幾時再見呢..? 都快一年啦...掛念那笑聲..掛念女人泉爆既秘密..跳舞..都係中2之前..一直等待你地既電話... 如果我知那日係我地最後見面..我一定會黎聚一聚..可惜已過...
7:00去練舞..倒數12日...希望表演成功..good luck~~ ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||