

|
2009 年 8 月 12 日 星期三
依家..只可以講 [ 算吧... ... ] 已經自我放棄...已然冇心情對待..
很奇怪..都過左去咁耐..我每一次見到..點解我會咁驚..?個心點解都咁難受..?
討厭那些節日..非常討厭..討厭到極..討厭到死...
我要買書包~~一定要呀...心絲絲想買依隻~~
miss lee生完bb啦..佢個blog打... 每一張甜蜜既相...so sweet...期待見面....
琴晚訓唔著..多謝你地陪我...傾計傾計..最記得..同柏銘講一個話題..我同你都係快被人忘記.. 你做兄弟做到咁..唔錯嫁啦..係佢既問題..條路佢自己揀..我地都理唔到咁多嫁啦.. 佢俾妖女控制住..好難救得到..你只好見步行步啦...你頂唔順個妖女..但佢接受到.. 我地都冇法嫁..你知道咁多次..我都唔去既原因啦吧..我係佢中心已經做左個衰人... 祝你好運啦..柏銘.. ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||