

|
2009 年 9 月 3 日 星期四
琴晚一個電話..好驚喜..多謝你..田田..只可以講..好耐唔見啦..
到昨天我才知..我是你的阻礙..我是你的束縛... ... 你無需理會我..我沒有去綑綁你... ...因為你還是自由的... ...
開學快有一個星期..生理時鐘已經回復正常...暑假既第1大目標 - 減肥到45 - 47kg.. 不成功..但聽到有人話我瘦左..真係好開心..希望9月內減到去目標..早上..黑仔..隻眼紅曬.. 好擔心..同呀車衝番學校搵林Sir幫手..上到去..見到呂Sir..呂Sir又搞gag..[ 依~~生眼x針呀..? 都叫你唔好睇咁多個d野嫁啦.. ] 好無奈..但我都笑出黎..林Sir叫我落去校務處..見到Miss劉.. 啦啦聲幫我洗眼..沖沖水..第1次用洗眼既野..好有趣..之後坐係醫療室..等等等..8:15.. 副校冇啦啦過黎問候我..叫呀車唔曬陪我..8:30自己上番班..一入去..好靜..鄧Sir好似唔多認得我... 之後L.S x2..睇片..悶到嘔..隻眼依然痛..Eng x2..又分班啦..又係一組好既..一組差既.. 我依然離唔開英文差既個班..but個Miss好好..自我介紹..化學x2..2堂唔悶..但坐到個Pat pat好痛.. 有趣..中文x2..好悶... ... ...放學..2:00番到屋企..隻眼仲係好痛..之後啦啦聲去銀座check眼... 好綵冇咩事..又幫我洗多次眼..聽完check人個到d人講..好安心..可能係心理作用吧..覺得冇咁痛.. 去頌富買完野..3:00番到屋企... ...希望聽日隻眼冇事啦...
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||