2009 年 9 月 8 日  星期二 

星期一

 

生物x2..2堂講一頁紙..Maths x2..新野..做做做... ....Eng x2..悶到死...

lunch同文去M記食..揆黎埋..好多人..之後LK+珊都黎埋..好巧合..

揆與LK既對話..有一句好好笑..我+文+珊+Jo都係到笑..有趣...

之後2:05番學校..6樓真係唔好行..L.S..呀Sir派紙都派左成半堂多..

細Q係到問問題..仲搵盧盧做愛情顧問..藝發..調位..同新同學位..

放學... ..一日都過得幾快..

 

今日

 

生物x2..呀Sir問我地書..問問下..全班去影學生証既相..(笑~~)好快上番堂..

開始覺悶..坐係最後..好期待呀Sir調位嫁嗎..點知又冇調..幾個大隻佬坐係前面..

好難睇到黑板..Maths..答岩問題..yes~~中文..悶..最後聽歌..<單車>有feel d..

P.E x2..量高+量重..哈哈哈..高左..又輕左..yeah~~之後同班男仔調完位..

Miss冇咩點講野..之後傾計..同波羅+琪+米係到講lunch既野..今日要諗定聽日食咩..

lunch同文出去街市到買飯..衰人..整我..小心d..好快就番到學校開餐..一入到去..

o曬咀..多左2個人..=口=''之後原本一張台坐4人..點知..坐坐下..一張台坐左8個人..

唔覺逼..但好有feel..聽日食麵包..後日食粉麵..食完陪細Q''睇仔''..熱死..之後搵Miss劉..

拎禮物..哈哈哈~~黑白豬..Eng x2悶到死..連傾計既心情都冇...放學..好耐冇一個人放學..

但個feel都冇想像中咁差..

 

那很奇怪的付出..連自己也不清楚...

 

 

 

END:2009-09-08 05:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


FuNg_831 於 2009-09-08 09:40 PM 發表:
高左..又輕左..
我都係BO:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=  =''你幾重呀..?
一定重過我..哈哈哈...
Posted at 2009-09-09 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♂¨Gaara- ⓑoy
♀¨蔚 - Girⓛ
Kelvin (keavtige)
富仔'` (ckf3571591)
♀¨米 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨淳 - Girⓛ
♀¨誼 - Girⓛ
♀¨寶 - Girⓛ
♂¨ 峰 -ⓑoy
♂¨武- ⓑoy
"K"...寶...*]] (Tracylily)
♀¨穎 - Girⓛ
♂¨榮 - ⓑoy
♂¨明 - ⓑoy
♥Ching` (cherry_wan)
♀¨恩 - Girⓛ
♀¨包- Girⓛ
♂¨傑 - ⓑoy
♀¨欣 - Girⓛ
Journal

\