

|
2009 年 9 月 8 日 星期二
星期一
生物x2..2堂講一頁紙..Maths x2..新野..做做做... ....Eng x2..悶到死... lunch同文去M記食..揆黎埋..好多人..之後LK+珊都黎埋..好巧合.. 揆與LK既對話..有一句好好笑..我+文+珊+Jo都係到笑..有趣... 之後2:05番學校..6樓真係唔好行..L.S..呀Sir派紙都派左成半堂多.. 細Q係到問問題..仲搵盧盧做愛情顧問..藝發..調位..同新同學位.. 放學... ..一日都過得幾快..
今日
生物x2..呀Sir問我地書..問問下..全班去影學生証既相..(笑~~)好快上番堂.. 開始覺悶..坐係最後..好期待呀Sir調位嫁嗎..點知又冇調..幾個大隻佬坐係前面.. 好難睇到黑板..Maths..答岩問題..yes~~中文..悶..最後聽歌..<單車>有feel d.. P.E x2..量高+量重..哈哈哈..高左..又輕左..yeah~~之後同班男仔調完位.. Miss冇咩點講野..之後傾計..同波羅+琪+米係到講lunch既野..今日要諗定聽日食咩.. lunch同文出去街市到買飯..衰人..整我..小心d..好快就番到學校開餐..一入到去.. o曬咀..多左2個人..=口=''之後原本一張台坐4人..點知..坐坐下..一張台坐左8個人.. 唔覺逼..但好有feel..聽日食麵包..後日食粉麵..食完陪細Q''睇仔''..熱死..之後搵Miss劉.. 拎禮物..哈哈哈~~黑白豬..Eng x2悶到死..連傾計既心情都冇...放學..好耐冇一個人放學.. 但個feel都冇想像中咁差..
那很奇怪的付出..連自己也不清楚...
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||