

|
2009 年 9 月 30 日 星期三
琴日 記得既..唔係好多..P.E x2..傾左一堂..同文+倩兒+琪+細Q+波羅+呀米一齊計.. 依家好難得可以坐埋一齊傾..傾呀傾呀傾..傾傾下..我想係嬲到想殺人..個賤人.. 如果唔係背後有問題..我真係一早同佢斷左個關係..我只係驚背後... ...傾完一堂.. 同文開戰..打打下..男人同琪都入埋黎..2對2..打得好high..lunch..食pizza.. 係到曬命..哈哈..luby同呀媽見到都o曬..爽~~放學..呀媽入左院body check.. 雖然佢唔係陪左我好耐..但係係陪到我最遲走既一日..多謝..10:00訓教.. 呀爸去左陪呀媽..屋企一個人..好孤單..可能係自己唔慣吧..但好攰..好快訓啦..
----------------------------------------------------------------------------------------
今日L.S x2..講一張工作子..講足2個鐘..長氣..化學..miss講得好快..都聽得明.. maths..做數做數..中文x2悶..lunch..好味..食..汁野..點知... ...倒曬..好樣衰.. 哈哈哈..走得快好世界..生物..輸左$4..我要+油呀..第1次..冇所謂..我有信心追得番.. 哈哈..聽講坐..悶..聽左個幾鐘..放學..行黎行去..只想珍惜每分每秒..因為..又有4日.. 4日見唔到..要你答應..唔係想你難做..只係..唔想你對住我..重複做改..重複... ...
聽日+後日..一定會開心咁過..期待..要po好多相... .... ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||