

|
2009 年 10 月 7 日 星期三
番學..有事發生(秘密)..真係唔知點安慰好..但如果你想搵人傾..我ok的..=]..有早會.. 好Gag..同呀米係咁傾..(笑'') 聽日同後日都有早會..唉..聽日... ...點解佢地唔搵我呀.. 唔通佢地del左我個名... ...唔好呀..我想個成績表令d呀..唉... ...愈諗愈驚..L.S x2..悶死.. 物理..勁驚俾個呀sir鬧..但好綵都冇事..Maths..做數..做數..做數..中文x2..都好快過.. 第1次既每週一測..肥左..唉..冇眼睇..信心大失..lunch..想食既..賣曬..生物..test.. 希望有好成績..班主任堂..哇..唔曬見到個呀Sir..心情勁好..我想日日都見Miss.. 都唔想見到個呀Sir..唔知點解..愈黎愈唔想打blog啦..好似冇咩好打咁..但唔會放棄.. 依個blog..每週一測..好憎..10月27就考統測..其實... ...唔係好想比..好似多左壓力.. 但講得岩..唔比..就好難有進步..我要努力呀..上堂真係冇心..希望聽日早會前.. 有人搵我啦..希望..希望..希望... ...訓唔夠..大大既黑眼圈..自己睇到都覺得恐怖.. 點解愈黎愈大對黑眼圈...
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||