2009 年 10 月 7 日  星期三 

番學..有事發生(秘密)..真係唔知點安慰好..但如果你想搵人傾..我ok的..=]..有早會..

好Gag..同呀米係咁傾..(笑'') 聽日同後日都有早會..唉..聽日... ...點解佢地唔搵我呀..

唔通佢地del左我個名... ...唔好呀..我想個成績表令d呀..唉... ...愈諗愈驚..L.S x2..悶死..

物理..勁驚俾個呀sir鬧..但好綵都冇事..Maths..做數..做數..做數..中文x2..都好快過..

第1次既每週一測..肥左..唉..冇眼睇..信心大失..lunch..想食既..賣曬..生物..test..

希望有好成績..班主任堂..哇..唔曬見到個呀Sir..心情勁好..我想日日都見Miss..

都唔想見到個呀Sir..唔知點解..愈黎愈唔想打blog啦..好似冇咩好打咁..但唔會放棄..

依個blog..每週一測..好憎..10月27就考統測..其實... ...唔係好想比..好似多左壓力..

但講得岩..唔比..就好難有進步..我要努力呀..上堂真係冇心..希望聽日早會前..

有人搵我啦..希望..希望..希望... ...訓唔夠..大大既黑眼圈..自己睇到都覺得恐怖..

點解愈黎愈大對黑眼圈...

 

END:2009-10-07 07:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


bitChyaN 於 2009-10-07 10:01 PM 發表:
-3-"原來係咁..
你唔打blog我會冇野睇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你成日黎睇我blog..
多謝你既cm..嘻嘻..
Posted at 2009-10-08 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♂¨榮 - ⓑoy
♀¨欣 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨包- Girⓛ
♂¨梓 - ⓑoy
♂¨ 銘 -ⓑoy
♂¨武- ⓑoy
♀¨皓 - Girⓛ
♂¨源 - ⓑoy
♀¨蘇b - Girⓛ
♀¨米 - Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♂¨傑 - ⓑoy
♀¨瑩 - Girⓛ
♂¨基 - ⓑoy
♂¨ 穆 -ⓑoy
♀¨誼 - Girⓛ
HoKan Tong (HoKanTong)
♂¨姐 - ⓑoy
♀¨妍 - Girⓛ
Journal

\