

|
2009 年 10 月 15 日 星期四
有早會..信文今日會早d番..點知仲遲過平時..又係我係出面等..><''同呀米係到傾計.. 冇人拍手..卻唔覺得奇怪..L.S x2..悶死..' X ' 一點也不著緊..過左一堂呀Sir唔講.. 原來係火警縯習..波比係到好high..的確好冇feel..同呀米又係咁傾..呀Sir又行過黎.. 真係好煩..小息..史家賓勁衰..排係我前面..要針4個大水壺..阻住曬..點知馮Sir唔俾我針.. 造打左鐘..火都黎..Eng x2..同文夾計..點去整估家賓..Dict..同文+梓係到玩..笑場.. Miss話我地嘈..調走左梓..同文係咁笑佢..小息..整估家實大行動..打鐘..行去化學室.. 同文+琪睇到曬家賓被整估既過程..笑到停唔到..天真既家賓..以為係有人唔小心整到.. 笑死..派test..34.5/40..好滿意..希望下次可以保持..lunch..開始食厭d野啦.. 人地嬲又唔氹人地耐d喎..氹得個2.3句就開始同我係到鬥氣..=n=''中文x2..作文.. 係甜蜜的回憶.?同文放學..鬥快..點知文搞出一個笑話黎..好瘀..之後行商務.. 我中2睇既DIY書..唉..俾人放到鬼死咁高..180cm高既人都拎唔到黎睇啦..何況係我.. 衰~~ 入百佳買糖食..遇見MK..say個hi走啦..之後同文傾計..每一句聽起黎冇咩野.. 其實我已經講出左我既心事..之後落OK到睇..冇我想買既..番屋企..一路上..我諗起... ... 我已經冇心情再去理會這麼多..那只會帶給我不想得到既事..花心思的..卻不在我身上... ... 番到屋企..真係唔想做功課..唔想溫物理..難~~
補相 去東門..
新眼鏡
同文+細Q+琪既合約.. 簽名:(左)細Q..我..文..琪.. 希望依D係為左令我地努力既方法...
借左本書..好想DIY整依d野..真係好想... ...
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||