2009 年 12 月 19 日  星期六 

依幾晚都係去左練舞..喪跳..琴晚7:30跳到10:45..好攰..但訓唔著..

今日一早唔想起身..補習完就衝去綵排..點知得3個人..一邊練一邊等..

12:30開餐..同文蔚+polly傾計..講左好多野..諗唔到..勤原來同文蔚一班..

仲一齊坐..文蔚+polly聽完我所講既野都o曬咀..世上真係有咁多巧合?

真係有嫁..只係自己未發覺..文蔚好錫佢呀妹..突然好羨慕..好想有個呀哥/家姐..

1點半last綵排..2:15開始..唔記得個流程..y man唱歌好好聽..之後我地跳舞..

突發事發生..痛死我..薑硬咁笑..冇力..見到呀香..仲記得我..我好開心..

又好安慰..跳完影相..3:45先番屋企..好攰..今晚訓餐好既..番到屋企依然好痛..

同揆傾電話..傾左陣就唔痛啦..表演仲有2場..各位要+油..

 

聽說太多 卻迷失了自我

 

我看見你為我的改變  我也有盡量忍耐我的脾氣

 

重拾起從前的自己

 

躲藏

只因不想給你看見我的眼淚

不想你知道我有生氣

也不想對著你發脾氣

 

你好耐都冇黎我blog啦 ... ... ...(今天第十一日)

 

怕寂寞 也怕你離開我

你如果愛我 

請對我說 說不讓我寂寞

說不會離開我 說不會後悔

只有你可以驅散我的寂寞

 

lunch..其實都唔錯..

拎獎..

y man唱歌..

開始..

大合唱

last一張..

END:2009-12-19 06:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


loveRayna 於 2009-12-20 08:12 PM 發表:
著短褲....米好凍囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔凍..跳得好熱..
Posted at 2009-12-21 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sinalice 於 2009-12-19 08:30 PM 發表:
你跳舞有冇片睇嫁 @.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有嫁..但係人地到..
嘻嘻..
Posted at 2009-12-21 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♂¨梓 - ⓑoy
♀¨潼 - Girⓛ
♂¨傑 - ⓑoy
♂¨源 - ⓑoy
♂¨John - ⓑoy
♂¨基 - ⓑoy
♀¨盈 - Girⓛ
♀¨包- Girⓛ
♂¨明 - ⓑoy
♀¨文 - Girⓛ
♀¨霖 - Girⓛ
♀¨淳 - Girⓛ
♂¨ 峰 -ⓑoy
♀¨穎 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨蔚 - Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♀¨蘇b - Girⓛ
富仔'` (ckf3571591)
mabel•葉子 (mabelmui)
Journal

\