

|
2009 年 12 月 19 日 星期六
依幾晚都係去左練舞..喪跳..琴晚7:30跳到10:45..好攰..但訓唔著.. 今日一早唔想起身..補習完就衝去綵排..點知得3個人..一邊練一邊等.. 12:30開餐..同文蔚+polly傾計..講左好多野..諗唔到..勤原來同文蔚一班.. 仲一齊坐..文蔚+polly聽完我所講既野都o曬咀..世上真係有咁多巧合? 真係有嫁..只係自己未發覺..文蔚好錫佢呀妹..突然好羨慕..好想有個呀哥/家姐.. 1點半last綵排..2:15開始..唔記得個流程..y man唱歌好好聽..之後我地跳舞.. 突發事發生..痛死我..薑硬咁笑..冇力..見到呀香..仲記得我..我好開心.. 又好安慰..跳完影相..3:45先番屋企..好攰..今晚訓餐好既..番到屋企依然好痛.. 同揆傾電話..傾左陣就唔痛啦..表演仲有2場..各位要+油..
聽說太多 卻迷失了自我
我看見你為我的改變 我也有盡量忍耐我的脾氣
重拾起從前的自己
躲藏 只因不想給你看見我的眼淚 不想你知道我有生氣 也不想對著你發脾氣
你好耐都冇黎我blog啦 ... ... ...(今天第十一日)
怕寂寞 也怕你離開我 你如果愛我 請對我說 說不讓我寂寞 說不會離開我 說不會後悔 只有你可以驅散我的寂寞
lunch..其實都唔錯..
拎獎..
y man唱歌..
開始..
大合唱
last一張..
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||