

|
2010 年 5 月 22 日 星期六
HAPPY 510 DAYS 星期4 520 11:00同揆去行MK同元朗..買左條魚魚番黎..叫小月..好令呀...行呀行呀行.. 好開心..但4點開始胃痛...去元朗都冇乜點行..食日本野..買BING BING.. 痛到9點幾...最後都放棄..番屋企..見到一個人為我擔心..好SWEET呀...
星期5 12:00同呀爸去深水埗到買機..開心..行下食下野..下次要同老公仔去...正呀.. 4點幾先番到屋企..攰呀..呀爸叫左我個FD過黎整機...成功左一半... ...可惜..
星期6 晚上去深圳食飯...自己一個番黎+訓教
怪怪地..係第2次整嫁
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||