2010 年 6 月 12 日  星期六 

考試都考左一半...唉..唔太睇好...依家只係好擔心會否升到F.5.. ... ...

黠解D ENG咁難嫁...死得... ...琴日..考完試..同揆去MK..拎禮物+買野..

禮物送俾呀爸既... ...買左一個水草+2條琵琶+ 一條3 + 一對....

行陣坐陣..買左同揆既情侶書包呀..5點幾..揆送到我去天水圍站就去練野..

我學識左個琵琶咀...=]...

 

可愛既小月..好中2水草..晚晚訓教都訓係水草個到...可惜水草好臭..掉左..

一人包種...

 

今日..特別攰..但好早就起身啦..補習完就打機升LV..睇下電視,..傾下電話..

再開電腦..唔想溫書.. ...今次真係好冇考試FEEL...冇心機..到派卷個日就知死...

 

好用..

考試前既1日..

影黎吸引一個愛食之人- 潘梓..

新既水草...小月大左呀..長左1CM..

2條琵琶..日日係到啜啜啜..

 

END:2010-06-12 06:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 fiona9219 的日誌)


yA_Mi 於 2010-06-18 01:20 PM 發表:
條魚長左都知-v-v
好靚囉條魚.貌似好貴甘。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為買佢番黎個陣用尺計過..
6CM..依家7CM..大左..
條魚好得意嫁..你都可以去買...
Posted at 2010-06-19 10:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bitChyaN 於 2010-06-14 07:12 PM 發表:
英文LISTENING好難~,,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

痴線嫁... ...
難到冇野好講....
Posted at 2010-06-14 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fiona9219
暱稱: 藝 - ]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Comment
Comprar Cial... (Chassype)
Can You Trea... (Chassype)
Buy Plavix O... (Chassype)
Tadalafil An... (Chassype)
Generic Amox... (Chassype)
Friends
♀¨靜 - Girⓛ
♀¨欣 - Girⓛ
♂¨儕 - ⓑoy
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨畢 - Girⓛ
♀¨文 - Girⓛ
♂¨源 - ⓑoy
♂¨梓 - ⓑoy
♀¨寶 - Girⓛ
♂¨Gaara- ⓑoy
Kelvin (keavtige)
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨瑩 - Girⓛ
♥Ching` (cherry_wan)
♂¨ 穆 -ⓑoy
♂¨ 峰 -ⓑoy
♀¨蔚 - Girⓛ
♀¨潼 - Girⓛ
♀¨蚊 - Girⓛ
♂¨榮 - ⓑoy
Journal
\