

|
2010 年 6 月 12 日 星期六
考試都考左一半...唉..唔太睇好...依家只係好擔心會否升到F.5.. ... ... 黠解D ENG咁難嫁...死得... ...琴日..考完試..同揆去MK..拎禮物+買野.. 禮物送俾呀爸既... ...買左一個水草+2條琵琶+ 一條3 + 一對襪.... 行陣坐陣..買左同揆既情侶書包呀..5點幾..揆送到我去天水圍站就去練野.. 我學識左個琵琶咀...=]...
可愛既小月..好中2水草..晚晚訓教都訓係水草個到...可惜水草好臭..掉左..
一人包種...
今日..特別攰..但好早就起身啦..補習完就打機升LV..睇下電視,..傾下電話.. 再開電腦..唔想溫書.. ...今次真係好冇考試FEEL...冇心機..到派卷個日就知死...
好用.. 考試前既1日..
影黎吸引一個愛食之人- 潘梓..
新既水草...小月大左呀..長左1CM..
2條琵琶..日日係到啜啜啜..
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||