第2篇
揆帶番黎既手信..
好正既大雞大呀..我中2~~
10:30同田田+呀儀去唱K(冼冼病左 )唱得好攰呀...多謝你地既禮物..
影貼子相...
聽晚同屋企人去沙田食Buffet..(琴日媽打都話我肥左 )
但唔理啦..食埋聽日個餐先慢慢減..