

|
2010 年 9 月 30 日 星期四
琴晚英文補習最後個30min係作200字文..用腦太多..但好滿足...番到屋企唔著.. 訓唔著就一直諗緊峇里島..我幾時先草夠錢去..?
今日一早唔小心夾到隻手既一塊肉..深深既2條痕..好痛...出門前感到唔舒服.. 番到學校..痀+嘔+暈..真係冇曬力..一出到去早會..岩岩升完旗..好Abby係咁傾計.. 我仲有力傾計..L.S x 2勁悶..test..俾咁多時間答2題..之後睇片..Eng x2..再痀+嘔+暈.. 好辛苦..又眼訓..又痛..又要聽Miss講野...小息拎禮物俾JoJo..希望佢中2啦.... ... 課室冇啦啦凍左勁多...又眼訓..又痛..又凍..生物test..中文同媽打睇到一份報紙.. [濕濕的夢]...笑死... ...lunch..唔餓..同文傾計傾到2:10先上去..物理x2..同文傾計.. 傾計+傾計... ...放學... ...
我有小小期待星期六... ... ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||