

|
2011 年 3 月 16 日 星期三
琴晚整DIY飾物盒..好中意..整完訓唔著...好難先訓得著...點知成晚都訓唔好..好唔舒服.. 早會...唔舒服~~生物x2..呀Sir既BB係男定女呀..好想知..P.E x2..2個都冇番..男女都唔曬上.. 睇書..同媽打傾計..我開始畫畫..我真係畫得好真呀..靖:[王藝..你大個女啦(奸笑'') ] 笑得好奸.. 智既理想女朋友... ...唔好發夢啦~~係咁俾我+靖串..中文..好輕鬆..L.S悶到死..lunch同abby食.. Maths做數...Eng聽miss係咁講野...放學去左abby屋企..一入去abby哥有勁多fd番左... 同abby o左咀...係咁笑..都唔知笑咩..同abby鄙視佢地...之後6:00 abby哥既fd走曬.. 我數過都有5 - 6人...7:10我就番屋企..係屋企樓下見到家姐...食西北風..等上呀車屋企..笑~~
DIY飾物盒... 一個好令係唔知放咩既盒.. STEP 1
STEP2
STEP3
完成~~ ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||