

|
2011 年 3 月 18 日 星期五
Eng x2..唔記得發生咩事...Maths做數做數..L.S聽書..冇啦啦一下靈感到.. 我諗到下一個Diy咩野啦...太開心..超想番屋企整...Art..文所講既野..我聽完o左咀.. 文好勁呀~~中文我諗Miss以為個鐘壞左仲未整好..其實整好左..媽打愈黎愈大膽啦.. 我諗..遲下真係會同佢打起上黎...(細Q要幫我~~)LUNCH同文+ABBY食M記.. 容帶左個BB囡黎玩..太可愛啦..見到ABBY既天真樣...笑死我;..係不自覺中.. 我都整左個白痴樣..點知俾文見到..笑我..(樣衰左'') Bio x2..依課有趣好多.. 同昌+波比玩 [ 硫磺礦硫化葉菌 ] 急口令..好好笑..之後玩松果種子..好浪漫~~ 波比:[點解我整得唔浪漫嫁..] 呀sir:[ 你睇下你格離係邊個先啦 ( 指住昌 )..] 放學..落雨~~ ![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||