我發覺我有些少變態..不過... ...見到佢我不自覺係到笑''
我既英文..我既數學... ....
慢慢開始..好多計劃都變得好長遠..今日..已經要諗定幾個月後既事..
雖然已經決定..但有好多事都唔憬自己掌握之內..有時也害怕獨自面對
忙碌會佔據假期..離開既最後一年..聖誕節都係要學校渡過?...我真係唔想..
好快就3個月..依然開開心心甜甜蜜蜜