真係成個星期冇開過電腦..連望電腦一眼都冇..每日都溫書溫書溫書...馬不停啼..
早2個鐘起身溫書..番學考試..放學溫書..夜晚補習..番屋企又溫書..每日都係咁...
我快攰死..仲要挨埋下星期...TnT'' 對住D試卷..我真係想講[痴線'']