

|
2012 年 1 月 21 日 星期六
有時 我真係唔了解自己 我好想任何事同人 永遠不變 但我發覺 真的不可能 ------------------------------------------------------------ 琴日 12:30同寬行TM..行街..唔知點解..心情真係一D都唔好..連shopping既心情都冇.. 兜兜轉轉去食完野..好正既包..坐下傾下計..時間好快就到..4點幾去元朗.. 我真係受唔住美食既引誘..又食..6:45去補習..寬+亮等我放..成堂我都冇專心聽.. 因為又重新講多次.....8:10放左...其實係偷走..腳好痛好痛..去食雞飯..再次搵唔到路.. 兜兜轉轉..好攰..不過最後食飽又覺得好滿足..10:00去行年宵..寬+亮+3個朋友 見到人山人海..只係一個開始..行左一個半鐘..兩手空空..有D失望.. 呀亮拎住又長又高既花..係人海中..大家走失都唔驚..因為見花如見呀亮.. 11:30住左係到..我真係行唔郁啦..腳痛到痺左..唔係講笑..唔係誇張..12:45番到屋企.. 今日起身..隻腳痛@@..甩皮..又紅又腫= =''攤命... ------------------------------------------------------------ 最近點解好似變左錢既奴隸..想買既有太多...人總是不懂得滿足... ...
最後我還是要折磨自己 令自己變得最好... ...女人... ...
![]() ![]()
[ 返回 fiona9219 的日誌 ]
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||